اوقات تلخ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اس ام اس سرکاری سری1

http://glum.loxblog.com/

وَّجتُکَ نَفْسی فی المُدَّةِ الْمَعْلوُمَه عَلَی الْمَهْرِ الْمَعْلوُم . ..»بگو: «قَبِلْتُ» !
الان که اینو خوندی به عقد موقت من در اومدی . نخند!! دیگه کار از کار گذشته!  برو شامو آماده کن!!!

سلام ، خوبی ؟
خواستم بهت بگم آدم شو
اما نمی خواستم تو شرایط سخت قراربگیری
راحت باش !

سفجفسنج.جانسفناجسجنط سنطجس.
مگه مجبوری هرکی هرچی فرستادبخونی.

درجات دیوانگی:
۱گیج
۲خنگ
۳ پپه
۴ گاگول
اسمت چی بود؟ می‌خوابی..استاد میاد پتو میندازه روت
هیچکسم حرف نمیزنه تا تو راحت بخوابی

دهه شسصتی ها نسلی از نسل های این زمانه هستند که از اسمشان پیداست که روزگار کدام انگشتش را به آنها نشان داده است…!!

از چراغعلی میپرسن قبله کدوم وره ؟
میگه : کجا رو بهت آدرس دادن ؟

نون هم نشدیم یکی از روی زمین ورداره بوسمون کنه !

عر عر عر ، به من میگن خر ، یه عمره که خر هستم!
همیشه باربر هستم! خری که میگن من هستم !
گوشی موبایل به دستم ، در حال خوندن هستم!
.
.
زبونی که نگه دوستت دارم به درد بستنی لیسیدن میخوره!
پس
د
و
س
ت
دارم
ولش کن بستنیش خوشمزه تره!!!

آیا میدانستید خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت عکس دارد. امتحان کنید تا مطمئن شوید!
بی تربیت کجا رو داری میخارونی!؟

الاغ چرا دیگه “اس ام اس”نمیدی؟؟

عشق هایت را مثل
کانال تلویزیون عوض می کنی
و افتخار می کنی،
که عشق برایت این چنین است !
و من می خندم …
به برنامه هایی که هیچکدام ،
ارزش دیدن ندارند . . .

.قرار نیست که همیشه من خوش باشم …
دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم …
امروز دیگری خوش است برای با تو بودن …
و فردا یکی دیگر…
از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست …
تو می تونی …


نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت12:44---12 آذر 1391
زیاد فرقی نکرده ...خودشه ..فقط اونی که باهاش قدم میزنه ..من نیستم

آپـــــــــــــــــم


mahsa
ساعت9:00---11 آذر 1391
salam man linket kardam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مهرداد در 10:21 | |